Garantie
Niños doet haar uiterste best om de producten in de beste conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er tijdens het transport, pakketten zoek worden geraakt of dat ze beschadigen, in een van deze gevallen kunt u aanspraak maken op garantie. Binnen twee maanden na constatering van het gebrek kunt u hierover melding maken bij ons. Indien het gebrek, na beoordeling, onder de garantie valt, zullen wij dit kosteloos voor u repareren of vervangen.

Klachten
Indien u een klacht heeft horen we dit graag van u. We raden u aan om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nlninos.nl. Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren
Als je niet (helemaal) tevreden bent over je ontvangen producten kun je deze natuurlijk retour naar ons zenden. Kijk hiervoor op de pagina retourneren.

 

 

© 2018 - 2020 Niños | sitemap | rss